Reklamacje i zwroty

 

NIEZGODNOŚĆ TOWARU Z UMOWĄ, REKLAMACJE

Sprzedający (sklep Parasole Dla Ciebie) na każdy sprzedany parasol udziela 2-letniej rękojmi.
Podstawą rękojmi mogą być wyłącznie wady ukryte powstałe wyłącznie z winy producenta w niezużytym parasolu lub wydanie parasola w stanie niezupełnym.
Nie mogą być podstawą dochodzenia roszczeń z tytułu rękojmi naturalne zużycie lub uszkodzenia mechaniczne, tj. obtłuczenia, obicia, zadrapania, zarysowania, przetarcia, przecięcia, złamania.

Od dnia wykrycia niezgodności towaru z opisem prezentowanym na platformie sklepowej Kupujący ma 2 miesiące na złożenie reklamacji. Należy pamiętać, że kolory na monitorze różnią się od rzeczywistych. Różnice te nie mogą stanowić podstawy do reklamacji.

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa ona uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienie przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 664 009 163 lub 71 733 45 11. Inną możliwością jest spisanie protokołu szkody razem z doręczającym kurierem. Protokół szkody jest niezbędnym dokumentem będącym podstawą późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Zgłoś nam drogą telefoniczną lub mailową chęć zgłoszenia reklamacji.
  2. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Po uszkodzony parasol najczęściej wysyłamy naszego kuriera, przesyłka odbywa się na nasz koszt.
  3. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy (za parasol oraz poniesione koszty wysyłki).
  5. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy reklamowany produkt na Twój koszt.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@parasoledlaciebie.pl lub telefonicznie: 664 009 163 lub 71 733 45 11. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów - odstąpienie od umowy na odległość

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy. tylko za zakupiony produkt, bez zwrotu kosztów wysyłki.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl